سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری وسایل گرمایشی غیر استاندارد در ایلام

مدیرکل اداره استاندارد استان ایلام گفت: طبق بازرسی‌های انجام شده ۱۵ وسایل گرمایشی غیراستاندارد در مدارس استان جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , همتی مدیرکل اداره استاندارد استان ایلام گفت: سال گذشته طی ۶۱ بازرسی ۱۵ بخاری غیر استاندارد در سطح مدارس شناسایی و به آموزش و پرورش استان و شهرستان به تفکیک جهت جمع‌آوری اعلام شد.

او افزود: در این راستا طی بازرسی‌ها در شهرستان‌های دره‌شهر ۲ عدد، آبدانان ۳ عدد، دهلران ۴ عدد و مهران نیز ۳ عدد مورد چراغ و بخاری نفتی غیر استاندارد و غیر ایمن در سطح مدارس جمع‌آوری و در سطح روستا‌های ایلام نیز ۲ بخاری قدیمی و مستهلک دارای استاندارد شناسایی شد.

مدیرکل استاندارد ایلام اظهار کرد: با توجه به نصب و استفاده بخاری‌ها از ماه آینده و آغاز رسمی بازرسی از سیستم گرمایشی مدارس در آذرماه سال‌جاری و اطلاع رسانی‌های انجام شده، در صورت مشاهده وسایل گرمایشی غیرمجاز جمع‌آوری خواهد شد.

او بیان کرد: لازم است همه ارگان‌های ذیربط، دستگاه‌های اجرایی و آموزش و پرورش اقدامات لازم جهت حصول اطمینان از عدم استفاده از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و نیز نصب، نگهداری و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی استاندارد را در تمام واحد‌های تابعه خود انجام دهند.

همتی مطرح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و ضرورت حفظ امنیت استفاده کنندگان از وسایل گرمایشی، رعایت نکات ایمنی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی ضروری است و استفاده از وسایل گرمایشی بدون نشان استاندارد ممنوع است.

انتهای پیام/ ن

استاندارد سازی وسایل گرمایشی مدارس ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.