سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد‌های صنفی متخلف در اندیمشک پلمب شدند

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: ۲۴ باب واحد صنفی متخلف در این شهرستان شناسایی و پلمب شدند.

سرهنگ امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و در پی مطالبات شهروندان مبنی بر جمع‌آوری و برخورد جدی با گاراژ‌های ضایعاتی که با انباشت انواع ضایعات، به اشکال مختلف باعث انتقال بیماری به وسیله جوندگان، سر و صدا‌های نابهنجار و رفت و شد افراد معلوم الحال به این اماکن، موجبات مزاحمت را برای مردم ایجاد کرده‌اند، لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری ۱۲ و سایر عوامل انتظامی در عملیاتی منسجم و ضربتی، پس از هماهنگی با مرجع قضائی تعداد ۱۵ باب گاراژ ضایعاتی غیر مجاز را پلمب کردند.

سرهنگ شهبازی افزود: در ادامه همین طرح، تعداد ۹ باب قلیانسرا و واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن آیین نامه اماکن عمومی، نداشتن مجوز کسب و فروش اقلام ممنوعه شناسایی و پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه مالکان و فروشندگان واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و ضمن قدردانی ازهمکاری شهروندان با پلیس در اجرای ماموریت‌ها محوله ادامه داد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر و با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

تخلفات بهداشتی عامل پلمب رستوران‌های بین راهی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.