سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز پنجم آبان ماه ۹۸؛

شکستگی تنه درخت و افتادن بر روی خودروی پراید

مهم‌ترین حوادث امروز (پنجم آبان سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه پنجم آبان ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شکستگی درخت و محبوس شدن چهارنفردر فلکه احمد زاده

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در گفت و گوبا خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:صبح امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵سازمان آتش نشانی این شهرستان  مبنی بر شکسته شدن تنه درخت و افتادن بر روی خودروی پراید در اثر طوفان ، بلافاصله دو تیم اطفایی و امدادنجات از ایستگاه شماره ۱مرکزی، وایستگاه شمار۴ اروند به محل اعزام شد.

او با بیان اینکه با شکسته شدن تنه درخت و افتادن بر روی خودرو  چهار نفر محبوس شدند  ادامه داد:خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی در بر نداشت .

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی خرمشهر در ادامه از اتصال برق  کابل های غیرمجاز در پشت بازار روز این شهرستان خبرداد.

شهرام گفت:امروز نیز اتصال برق  کابل های غیرمجاز در پشت بازار روز طی تماس شهروندان با سامانه۱۲۵ سازمان آتش نشانی این شهرستان اطلاع داده شد که  بلافاصله یک تیم اطفایی به محل اعزام گردید.

او ادامه داد: به دلیل مصدود بودن خیابان اصلی بلوار امام علی و ساخت غیر قانونی دکه در داخل خیابان اصلی باعث شد که به سختی آتش نشانی به محل حادثه برسند که با حضور به موقع آتش نشانی از آتش سوزی جلو گیری شد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.