سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ سرای مهر کاشان کتاب گویای فرش تا عرش را ورق می زند

آیین رونمایی از کتاب گویای"فرش تا عرش" با حضور جمعی از نویسندگان و اهالی فرهنگ و ادب در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهدی فخرئی، مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، گفت: همزمان با شام رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) کتاب گویای"فرش تا عرش" تالیف احمد رضایی که با صدای هنرمند کاشانی فرهاد سلمانی پور روایت شده است، یکشنبه ۵ آبان ماه ساعت ۷ شب در فرهنگ سرای مهر این سازمان رونمایی می‌شود.

او افزود: این کتاب روایتی صوتی از کتاب"سفرنامه کاشان تا کربلا با ققنوس ها"است که در سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات مرسل کاشان چاپ و در آن احمد رضایی با زبانی ساده و صمیمی یکی از سفر‌های زیارتی خود از مبدا ایران به مقصد عتبات عالیات در کشور عراق را بیان و در واقع خواننده را از شهر کاشان به عنوان مبدا این سفر با خود همراه می‌کند و به اماکن مقدس مذهبی شیعی عراق می‌برد.
به گفته او، کتاب گویای"فرش تا عرش" در ۱۲ فصل و شامل متن سفرنامه، دوازده بند محتشم کاشانی به دو شیوه دکلمه، مدیحه و چاووش، مجموعه سوگواره‌های عاشورایی سروده و ساخته شاعران و آهنگ سازان مذهبی کشور است که به مدت ۴۱۴ دقیقه تهیه شده است.

فخرئی، اجرای مراسم رونمایی را با تلاش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رادیو، ستاد نمازجمعه و معاونت فرهنگی سپاه کاشان یادآور شد و گفت: این ایبن با اجرای حسین جعفری راد و همراه با پخش نماهنگ معرفی کتاب، سخنرانی حجت الاسلام ماشااله صدیقی فعال فرهنگی پیرامون معرفی کتاب، پخش فیلم در رابطه با نماد‌های کتاب و سایر برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

او در پایان اظهارداشت: احمد رضایی، نویسنده کتاب"سفرنامه کاشان تا کربلا با ققنوس ها"
فعال عرصه نشر و کتابت، متولد سال ۱۳۴۰ هجری شمسی و اهل کاشان است که از او علاوه بر کتاب فرش تا عرش، کتاب‌هایی چون"دجال کیست؟ کجاست"، خاطرات سال‌های اداره، اژد‌ها در مه، تاریخچه راه آهن ایران و جهان، راز پروانه و انگشتر و همچنین پیام‌های ماه مبارک رمضان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/م

 

مراسم رونمایی از کتاب گویای"فرش تا عرش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.