سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث چهارم آبان ماه ۹۸؛

کشف ۸۸ تن مواد مخدر در ۱۰۰ عملیات پلیس با سوداگران مرگ/ توقیف۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیب و سوران

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه چهارم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز شنبه چهارم آبان ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸۸ تن مواد مخدر درجنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان ، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در ۱۰۰ عملیات مسلحانه با سوداگران مرگ ۸۸ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان طی عملیات‌های رزمی قاطع و قانونی طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های "خاش و کنارک" به طور همزمان بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر کشف کردند.

او لفزود: در این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و مهمات نیز کشف و چند دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار قنبری، گفت: در این عملیات، ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و خوشبختانه هیچ تلفاتی در این عملیات نداشتیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به عملکرد پلیس سیستان و بلوچستان در کشفیات مواد مخدر در سال جاری، گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰۰ عملیات انتظامی توام با درگیری مسلحانه به وقوع پیوست که ضربات سنگینی به قاچاقچیان وارد آمده است.

سردار قنبری با بیان اینکه طی این مدت، ۴۰ باند مواد مخدر منهدم شدند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تکاوران پلیس استان ۸۸ تن انواع مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: پلیس استان از آمادگی عملیاتی و توان رزمی بالایی برخوردار هستند و در مبارزه با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاش و جانفشانی دریغ نمی‌کنند.

کشف  سوخت قاچاق در "سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان "سیب و سوران" از کشف ۳۰ هزارلیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار خبر داد.

سرهنگ غلامرضا توکلی گفت: مأموران انتظامی پاسگاه "پسکوه" این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "پسکوه-مهرستان" به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این رابطه، تریلی توقیف و راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به اینکه قاچاق کالا، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در "زاهدان"

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از کشف ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه تریلی تانکردار خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا اکبری، گفت: در راستای تشدید برخورد با قاچاقچیان سوخت، ماموران ایست و بازرسی پلیس در محور "بم-زاهدان" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او  ادامه داد: خودرو توقیفی حامل ۲۵ هزار لیتر گازوئیل فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده که از تهران به مقصد چابهار بارگیری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: یکی از وظایف ذاتی پلیس، مبارزه با پدیده شوم قاچاق است و با توجه به تاثیر منفی آن بر اقتصاد کشور، نیروی انتظامی با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.