سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ۲۸ صفر؛

عزاداری هیئات مذهبی شیراز در سومین حرم اهل بیت(ع)

به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر مكرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم سوگواری یكپارچه هیئات مذهبی شیراز و اصفهان در حرم شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مجید بشر رئیس شورای هیئات مذهبی شیراز با بیان اینكه مراسم سوگواری سالروز ارتحال پیامبر مكرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در شیراز برگزار می‌شود، گفت: بدین منظور اعضای هیئات مذهبی شیراز و ۲ هزار نفر از هیئات مذهبی اصفهان به‌ سوگواری متحد و یكپارچه می‌پردازند.

او افزود:‌ در ساعت ۸ صبح فردا، ۵ آبان‌ماه مصادف با ۲۸ صفر اعضای هیئات مذهبی شیراز به همراه هیئات مذهبی اصفهان در مسجد امام خمینی(ره) واقع در میدان شهدا تجمع كرده و از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا در قالب دسته‌جات سینه‌‍زنی و عزاداری به سمت حرم شاهچراغ(ع) حركت می‌كنند.

بشر ادامه داد: از سوی دیگر و همزمان نیز حدود ۳۰۰ علمدار شیراز نیز از چهار راه ۱۵ خرداد شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) حركت می‌كنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شیراز اضافه كرد: تمام علمداران و دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تجمع كرده و به سوگواری یكپارچه و متحد می‌پردازند.

او با بیان اینكه این مراسم سوگواری تا هنگام اذان ظهر ادامه دارد، گفت: در این مراسم معنوی آیت‌الله لطف‌الله دژكام،‌ نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز سخنرانی خواهد كرد.

بشر اظهار كرد: علاوه بر این‌ها در روزهای دوشنبه، ۶ آبان و سه‌شنبه، ۷ آبان‌ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۹ صبح نیز مراسم سوگواری به میزبانی امام جمعه شیراز در موزه دفاع مقدس استان فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/م

عزاداری هیئات مذهبی شیراز در حرم شاهچراغ (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.