سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه همه واقف باشیم در شیراز

ایستگاه‌های همه واقف باشیم یاور مردم شیراز در آشنایی با وقف می‌شوند.

جواد یزدانی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: در دهه وقف که از چهارم تا سیزدهم آبان ماه ادامه خواهد داشت و با ایجاد این ایستگاه‌ها، مردم شیراز هر چه بیشتر با موضوع وقف آشنا می‌شوند.

او افزود: هدف از برپایی این ایستگاه‌ها ضمن اجرای نیت واقفین خیراندیش در ایام پایانی ماه صفر، آشنایی بیشتر مردم با مقوله وقف و امور خیریه و نحوه ثبت وقف خواهد بود.

یزدانی بابیان این‌که این ایستگاه‌ها به‌صورت صلواتی از عموم مردم پذیرایی می‌کنند، گفت: یکی از این ایستگاه‌ها در سالن ترانزیت پرواز‌های داخلی فرودگاه شیراز و از محل موقوفه بی‌بی مسقط و اداره اوقاف ناحیه ۲ شیراز راه‌اندازی شده است.

این مسئول ادامه داد: ایستگاه دیگر در فلکه شهرداری و توسط اداره اوقاف ناحیه ۴ شیراز و از محل موقوفه بی‌بی حاجیه از امروز تا روز دوشنبه دایر خواهد بود.

او اظهار داشت: همچنین در ورودی شهر صدرا در فلکه سنگی نیز از محل موقوفات اداره اوقاف ناحیه ۶ شیراز ایستگاه همه واقف باشیم در ایام پایانی ماه صفر پذیرای مردم این شهر است.

یزدانی از برپایی یک ایستگاه دیگر وقف در شیراز خبر داد و اظهار داشت: از محل موقوفات ادارات اوقاف نواحی ۳ و ۱ شیراز نیز در جوار آستان مقدس سید علاءالدین حسین (ع) ایستگاه صلواتی همه واقف باشیم برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دهه وقف (تا ١٣ آبان) برپا است و همزمان در ٢٨ شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

ایجاد ایستگاه‌های "همه واقف باشیم" در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.