سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت سامانه بارشی از امروز در خراسان جنوبی

هواشناسی خراسان جنوبی از امروز تا پایان هفته به تناوب رگبار و رعد و برق در استان پیش بینی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، لطفی کارشناس هواشناسی استان گفت: با توجه به فعالیت امواج ناپایدار در جو استان تا اواسط هفته جاری افزایش سرعت وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک، افزایش متناوب ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

او  افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی برای امروز در نوار شمالی استان،   فردا در شرق و مرکز و روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته در غالب نقاط استان خواهد بود و وقوع رواناب، تشکیل مه و بارش تگرگ در مناطق مختلف استان را در پی دارد.

لطفی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا روند کاهشی دارد، گفت: برای جلوگیری از بروز خسارت در این ایام، انتقال محصولات برداشت شده، بویژه زرشک به مکان‌های سرپوشیده و مسقف توصیه می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان افزود: در شبانه روز گذشته بارندگی در معدن قلعه ۲ میلیمتر، عشق آباد یک و فردوس ناچیز ثبت شد.  

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۳ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفرگرمترین شهر استان بود.

تغییرات دمای مرکز استان در این مدت بین ۲۵ و ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شد که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز بیرجند بدون تغییر و حداقل دمای امشب با ۴ درجه کاهش به ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر برسد.

انتهای پیام / ط ا

کاهش دمای هوا  در  ۲۴ ساعت آینده 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.