سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خبر داد;

ایجاد لغزندگی در سطح معابر شهر ایلام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: بارش باران موجب ایجاد لغزندگی در سطح معابر شده و احتمال وقوع تصادف را به شدت افزایش می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: باتوجه شروع فعالیت سامانه بارشی در سطح استان و تداوم آن، سطح معابر ایلام لغزنده است.

او افزود:شرایط جوی و آب و هوایی ازجمله عوامل تاثیر گذار بر رانندگی است که می توانند برکیفیت و نحوه رانندگی تاثیر منفی یا مثبت داشته باشند.

کهزادی اظهار کرد: بارش باران ازجمله متغییر های آب و هوایی است که موجب ایجاد لغزندگی در سطح معابر شده و احتمال وقوع تصادف را به شدت افزایش می دهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام همچنین کاهش ضریب اصطکاک چرخها با سطح راه و افزایش محدودیت میدان دیدراننده را از پیامدهای نامطلوب بارش باران دانست و تاکید کرد: درچنین شرایطی رانندگان باید به منظور پیشگیری از حوادث و سوانح ترافیکی با سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو حرکت کننند.

کهزادی درادامه با اشاره به افزایش مسافت توقف وسیله نقلیه درزمان باران به دلیل عدم چسبندگی و درگیری لاستیک های اتومبیل با رویه راه ، از رانندگان خواست به گونه ای حرکت نمایند که بتوانند وسیله نقلیه خود را درحداقل زمان و کمترین مسافت متوقف کنند.

رئیس پلیس راهور استان درپایان برسلامت فنی وسیله نقلیه تاکیدو خاطرنشان کرد: ضروری است رانندگان ازهم اکنون با بازببنی تجهبزات موردنیازفصل ازقبیل ، برف پاکن ، سیستم گرمایشی و آج مناسب لاستیک ها ،خودروی خود را برای شرایط نامساعدجوی آماده کنند.

 

انتهای پیام/با

سطح معابر ایلام لغزنده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.