سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت سایپا باید بازیکن سازی باشد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا باید تلاش کند تا بازیکن سازی کند و جوانان مستعد را به تیم‌های قوی‌تر معرفی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان در چهارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی کردن مقابل تیم خوبی مثل سپاهان کار سختی است، اما جوانان ما امروز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند.

او با اشاره به عملکرد خوب تیمش در نیمه اول گفت: در نیمه اول بازی خوبی ارائه دادیم و گاهاً پیش می‌آمد که بازیکنان ما به دلیل مصدومیت باعث تلف شدن وقت شوند که البته از این مسئله خوشحال نیستم و من به بازی تهاجمی اعتقاد دارم. اگر هوادران سپاهان بابت برخی صحنه‌ها ناراحت شده اند از آن‌ها معذرت می‌خواهم.

صادقی در پایان راجع به سایپا و بازیکنان این تیم خاطر نشان کرد: تیم بسیار جوانی داریم و در ابتدای فصل ۱۷ بازیکن از دست دادیم و به خاطر همین مسئله باید کمی به بازیکنان مان زمان بدهیم تا بتوانند شرایط خوب و پایایی را به دست بیاورند. البته سایپا هوادار خاصی ندارد و استانی از آن حمایت نمی‌کند. به هر حال تفاوتی بین سایپا و تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس و استقلال وجود دارد. سایپا هم باید تمرکز خود را بر روی بازیکن سازی بگذارد و اجازه دهد که بازیکنان در این تیم تجربه کسب کنند، چرا که کسب تجربه در سایپا بسیار راحت‌تر از تیم‌های تراز اول ایران است.
 
انتهای پیام/ش
 

از هوادران سپاهان معذرت می‌خواهم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.