سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این تازه آغاز سفر ما است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما باید پیشرفت کنیم، و این تازه شروع سفر ما با تیم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، آندره آ استراماچونی بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پارس جنوبی در نشست خبری بیان کرد: از شجاعیان دعوت کردم که به نشست خبری بیاید. به طور عمومی به او انرژی بدهم و از سوی تمام هم تیمی هایش و سایر اعضای کادر فنی به او انرژی بدهم.

او افزود: شاید شما ندانید که شجاعیان چه شرایط سختی دارد، اما من این را درک می‌کنم. رختکن استقلال همیشه در کنار داریوش است؛ نه به دلیل موضوعات فنی بلکه به دلیل شخصیت خوب این بازیکن. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: شجاعیانتوقع نداشت که به نشست خبری دعوتش کنم نتوانسته خیلی به موهایش برسد.

استراماچونی عنولن کرد: موقعیت‌های خوبی داشتیم که گل سوم را هم بزنیم. ما دو موقعیت خیلی خوب برای گل سوم داشتیم و در ۱۵ دقیقه آخر نیز با ۱۰ بازیکن بازی کردیم.

او در مورد اینکه استقلال مقابل سانتر‌ها در خط دفاعی دچار مشکل می‌شود، یادآور شد: بله ما باید پیشرفت کنیم. این تازه شروع سفر ما است. ولی برایم سخت است که ترکیبی را پشت سرهم داشته باشم، زیرا مدام برای بازیکنان ما مشکل پیش آمده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز دو بازیکن مان را نداشتیم سیاوش یزدانی و بازیکن دیگر، می‌دانستیم که آن‌ها از کناره‌ها خوب ارسال می‌کنند، اما این سومین برد ماست که انجام می‌دهیم و باید این شرایط را ادامه بدهیم و وضعیت مان را بهتر هم کنیم.

انتهای پیام/م

استقلال تنها تیمی است که در ۸ روز سه بازی انجام داده است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.