سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ناوگان تاکسیرانی برای خدمات رسانی به زائران و عزادارن دهه پایانی صفر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: باتوجه به حضور خیل زائران در مشهد در روز‌های پایانی ماه صفر برنامه ریزی‌های ویژه‌ای از سوی این سازمان انجام شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت:  باتوجه به حضور خیل زائران در مشهد برای زیارت و عزاداری امام رضا (ع) در روز‌های پایانی ماه صفر برنامه ریزی‌های ویژه‌ای از سوی این سازمان جهت خدمات رسانی به عزیزان انجام شده است.

او تصریح کرد: بر این اساس کلیه ناوگان تاکسیرانی مشهد در حالت آماده باش بوده و خطوط تاکسی مبادی ورودی حرم مطهر نیز تقویت شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه کلیه مرخصی تاکسیرانان دررو‌های پایانی ماه صفر لغو شده است، گفت: در کنار تقویت خطوط تاکسی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر، ۱۰۰ دستگاه ون نیز در صورت مسدود نبودن مسیر به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

محبی افزود: طی این مدت ۱۰۰ بازرس، ۱۶ گشت خودرویی و ۳ گشت موتوری بر نحوه خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی به ویژه در مبادی منتهی به حرم مطهر نظارت خواهند داشت و نماینده سازمان نیز در مرکز کنترل ترافیک مستقر خواهد بود.

او تصریح کرد: همچنین ایستگاهی از سوی تاکسیرانی در عرصه میدان شهدا برپا است تا سرویس دهی رایگان به زائران از طریق این ایستگاه انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد به اقدامات فرهنگی این سازمان در روز‌های پایانی ماه صفر اشاره کرد و گفت: توزیع روزانه ۲۰۰۰ وعده غذای گرم در موکب شهید همدانی واقع در بولوار جمهوری، توزیع بسته‌های فرهنگی و نصب پرچم‌های عزا روی تاکسی‌ها بخشی از این اقدامات است.

او تصریح کرد: زائران و مجاوران می‌توانند در این مدت شکایات و پیشنهادات خود را برای پیگیری و رسیدگی از طریق سامانه "مسافران تاکسی" در فضای مجازی اعلام کنند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

خدمت رسانی تاکسیرانی شهرداری مشهد به زائران در روزهای پایانی صفر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.