سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوریان: روی اشتباهات فردی ۲ گل دریافت کردیم/ از مدیران عامل کارخانه و باشگاه ذوب آهن عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برخلاف روند بازی، اما روی اشتباه فردی برابر تیم پیکان ۲ گل دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره شکست این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: در ابتدا به حسین فرکی مربی عزیزم و مجموعه باشگاه پیکان این برد را  تبریک می‌گویم. در مورد روند فنی تیم ما به جرات می‌گویم یکی از کامل‌ترین بازی‌ها از لحاظ  فنی و مالکیت توپ در هشت هفته اخیر داشتیم  که در این مورد اغراق نکردم و تیم ما از لحاظ مالکیت توپ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به طور کامل  بر بازی مسلط بود. ما برخلاف روند بازی، اما روی اشتباه فردی گل اول و دوم را خوردیم و دیر به بازی برگشتیم.

مشکلات تیم ما به طور صرف تقصیر بازیکن نیست 

او ادامه داد: با دو مبحث در تیم مواجه هستیم و یکی فشار روحی و روانی که پس از خوردن گل روی تیم ما می‌نشیند و دیگری دقت در عملکرد خط حمله یا همان خط آتشین تیم ماست که به راحتی موقعیت‌های گل خلق می‌کنیم و در این موضوع، نوع تیم حریف برای ما مهم نیست. مقابل تراکتور و استقلال فرصت‌های خوبی ایجاد کردیم و برابر سپاهان هم در اواخر مسابقه، چند موقعیت به وجود آوردیم. در هر بازی شانس‌های خوبی می‌گیریم، اما دقت لازم را نداریم. این موضوع به طور صرف  تقصیر بازیکن نیست چرا که مجموعه باشگاه با هم کار می‌کنیم و باید خیلی روی دو موضوع ذکر شده زحمت بکشیم.

قیچی برگردان درخشان مهر همانند بازی ایران و استرالیا گل نشد 

سرمربی ذوب‌آهن بیان کرد: ما روی ۲ موضوع باید خیلی کار کنیم و یکی بحث روحی و روانی است که تیم ما بعد از گل خوردن افت می‌کند و به نوعی به "خلسه" می‌رود تا بلند شود. البته امروز این موضوع را حل کردیم و پس از دریافت گل، مالک کل بازی بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. شوت نژادمهدی به کمر بازیکن خورد و قیچی برگردان درخشان‌مهر مانند صحنه‌ای از بازی ایران - استرالیا، از روی خط دروازه دفع شد. موقعیت‌های  گلزنی دیگری هم برای ما ایجاد شد که از دست دادن آن‌ها را نمی‌توانم به طور کامل روی بی‌دقتی بگذارم.

منصوریان بیان کرد: فشار روحی و روانی باعث می‌شود دقت بازیکنان کم شود و به آن‌ها هم گفتم که نمی‌توانم از بازی خوب شما چشم‌پوشی کنم. همانطور که مقابل سپاهان و سایر تیم‌ها، بسیار مالکانه بازی کردیم و باید دقت عمل را با عبور از این فشارها، همزمان کنیم. از عملکرد فنی بچه‌ها خیلی راضی هستم و از مدیران عامل کارخانه و باشگاه ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم. آن‌ها را خیلی تحت فشار گذاشتم. محمدی (مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن) چند روز پیش از بازی با شهر خودرو از من حمایت صددرصدی  کرد.

برخی از بازیکنان برای رهایی از بی دقتی نیاز به فریاد کشیدن دارند 

سرمربی ذوب آهن گفت: من وقت خود را شبانه‌روز برای تیم  می‌گذارم تا  از این فشار خارج شود که خارج هم می‌شود. به بازیکنان  می‌گویم برای تکرار اتفاقات سال گذشته دیر نشود. سال گذشته از هفته هجدهم برگشتیم و در رده ششم قرار گرفتیم. تیم ذوب آهن قابلیت بالایی دارد و برای این تیم زحمت کشیدیم و بازیکنان جوان و باتجربه خیلی خوبی داریم. فضای رختکن ما به صورتی بود که شاید برخی اوقات بازیکنان برای رهایی از بی‌دقتی، نیاز به فریاد داشته باشند. از هواداران، رئیس کارخانه و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن عذرخواهی می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

سرمربی ذوب‌آهن  گفت: مانند یک خانواده هستیم و محمدی از روز گذشته (پنجشنبه) در کنار ما بود. ما یک مسیری داریم که در رختکن نمی‌توانم از بازی خوب هافبک‌ها و مدافعان خود بگذرم. روی دو اشتباه گل خوردیم، اما همه تیم‌ها اشتباه می‌کنند و برمی‌گردند. دچار بی‌دقتی هم شدیم. گاهی یک تیم موقعیتی ایجاد نمی‌کند، اما ما فرصت‌های زیادی به وجود می‌آوریم که سخت گل می‌شوند. این بازیکنان سال گذشته کار خود را بدون فشار انجام می‌دادند، اما حالا مسیری جز مبارزه نداریم.

 منصوریان اظهار کرد: بازیکنان با یکدیگر دوست و برادر هستند و بزرگترهای تیم  نگران هستند که چرا این اتفاق رخ داده است. به هر حال  باید بدانیم بالاتر از سیاهی، رنگی نیست و پس از اینکه گل خوردیم، باید شانس‌های خود را با دقت بیشتری تبدیل به گل کنیم. در مجموع تیم پیکان هم زحمت کشید و من کاری به نوع بازی این تیم ندارم. چون به نتیجه دلخواه رسیدند، اما در دقت عمل تیم خودمان با مشکل مواجه هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دردهای داوران را می داند 

او درباره عملکرد داوری گفت:  در مورد داوری به اشکان خورشیدی تبریک می‌گویم و او  خیلی با آرامش داوری می‌کند و خیلی مودب و جنتلمن است. من امروز که مجموعه داوری را دیدم کیف کردم و آخر بازی که به سمت خورشیدی رفتم خیال کرد که برای اعتراض رفتم، اما گفتم همه مربیان به داوری اعتراض نمی‌کنند و بعضی‌ها همانند من برای تشکر به سمت داور می‌روند. به ۲ دلیل به داوری احترام می‌گذارم یکی ساختار دورنی من است و دیگری این است که ما حق اعتراض به داوری به هیچ عنوان نداریم، چون مدیرعامل من خودش داور بوده است و درد‌های داوران را می‌داند و داوری در کشورمان  مظلوم است.

منصوریان درباره اعلام پنالتی به سود پیکان خاطرنشان کرد: من آن صحنه را ندیدم، اما در این باره از بازیکنان  پرسیدم. به نظرم هیچ چیزی از عیار خورشیدی کم نمی‌کند. خوشحالم که او به میادین بازگشت، چون جزو داوران تستی بود. امیدوارم سایر داوران تستی هم بازگردند، چون تجربه خوبی از مدیریت داخل زمین دارند و طراز آن‌ها بالاست.


بیشتر بخوانید: پیکان ۲ - ذوب آهن یک/ علیمنصور یک گام دیگر به اخراج نزدیک شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.