سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر ضرورت افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه ی این شهر به ضرورت افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی  نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ی این شهر گفت: حضور میلیونی زائران امام حسین ع در اربعین حسینی بار دیگر علم و پرچم اباعبدالله را پس از ۱۴۰۰ سال زنده و برافراشته کرد.

او گفت: پیاده روی اربعین درحقیقت زمینه ساز حکومت جهانی صاحب الزمان عج است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی از زحمات دولت و ستاد اربعین حسینی در فراهم سازی مقدمات این راهپیمایی بزرگ قدردانی کرد و افزود: حضور گسترده ایرانی‌ها همگام با مشارکت عراقی‌ها در این پیاده روی به جهانیان ثابت کرد قیام عاشورا در طول تاریخ زنده خواهد ماند.

او در ادامه از سپاه و سربازان گمنام امام زمان (عج ) تشکر کرد و گفت: تلاش شبانه روزی این عزیزان توطئه‌های دشمنان از جمله آمدنیوز ورهبرانشان را خنثی کرد.

خطیب نماز جمعه زنجان به هفته وقف اشاره کرد و افزود: وقف شجره طیبه‌ای است که باید ترویج شود ودراین خصوص بهتر است وقف خانوادگی وجمعی دراولویت قرارگیرد.

او همچنین با گرامیداشت روز دانش آموز گفت: امروز نوجوانان ما با الگو گیری از شهدا بویژه شهید ۱۳ ساله حسین فهمیده در عرصه‌های علمی و فرهنگی برای خدمت رسانی به کشور خود آماده هستند.

نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه زنجان در ادامه قانون کاپیتالاسیون را برگ ننگین تاریخ شاهنشاهی دانست وگفت: مردم انقلابی ما با حفظ عزت هرگز زیر بار اهداف شوم دشمن نخواهند رفت.

خطیب نماز جمعه زنجان درپایان به ضرورت افزایش فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه تاکید کرد و ضمن گرامیداشت این هفته ، ترویج کتاب وکتابخوانی را امری واجب در بین اقشار مختلف جامعه دانست .

انتهای پیام /ک 

پیاده روی اربعین، زمینه ساز افراشته شدن پرچم مهدوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.