سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرسپولیس به قعرنشین جدول لیگ برتر رحم نکرد

در هفته هشتم مسابقات فوتبال باشگاه‌های لیگ‌برتر کشور شاهین شهرداری بوشهر با شکست سنگین مقابل پرسپولیس تهران هفتمین شکست خود را رقم زد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیدار تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال که از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آغاز شده بود با پیروزی قاطعانه سرخپوشان به پایان رسید.

پرسپولیس که پیش از این بازی به پیروزی در خانه حریفان دست نیافته بود توانست با ۵ گل زده و بدون گل خورده در این دیدار برابر قعرنشین جدول پیروز میدان شود.

نیمه اول/طلسم شکنی علیپور

گل اول بازی را در دقیقه ۶ علی علیپور برای پرسپولیس به ثمر رساند تا طلسم گل نزدن هایش را هم بشکند چرا که او آخرین گل خود را برای پرسپولیس در فینال جام حذفی برابر داماش گیلان به ثمر رسانده بود.

وحید امیری در دقیقه ۲۹  دروازه شاهین را برای دومین بار باز کرد در ادامه علی علیپور در دقیقه ۳۸ توانست از روی پاس نادری در موقعیتی خوب با مهاری دیدنی صاحب توپ شد و پس از آن با حرکتی فنی و البته ضربه ای محکم دروازه حریف سرخ پوشان را برای سومین بار باز کرد.

نیمه دوم/ علیپور بهترین گلزن در تاریخ لیگ برتر پرسپولیس شد

نیمه دوم علی علیپور در دقیقه ۵۵ برای بار سوم موفق به گل زنی شد او با دو گلی که در نیمه اول زده بود توانست از رکورد مهدی طارمی در این تیم عبور کند با ۴۶ گل به بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر تبدیل شود .

در رتبه سوم و چهارم جواد کاظمیان و کریم باقری با ۳۰ و ۲۹ گل حضور دارند.

علیپور حالا امیدوار است تا پایان فصل رکورد صفرایرانپاک را بشکند و به سومین گلزن تاریخ پرسپولیس در تمام مسابقات تبدیل شود.

 پاس امید عالیشاه در دقیقه ۶۸ شجاع خلیل زاده را صاحب توپ کرد تا این مدافع پرسپولیس در بدو حضورش گل پنجم را به نام خود کند.

دقایق پایانی و اخراج دو بازیکن

در دقیقه ۸۸ بازیکن شاهین ,امیرحسین موسی زاده با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس هم در وقت های تلف شده با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

پرگل‌ترین برد پرسپولیس در ۵ سال اخیر

نتیجه این دیدار بهترین نتیجه پرسپولیس از لیگ چهاردهم تاکنون بود.

در این مدت شاگردان علی دایی، حمید درخشان و سپس برانکو ایوانکوویچ هیچ گاه نتیجه‌ای بهتر از ۴-۰ را در مسابقات لیگ به دست نیاوردند، اما حالا شاهین را پنج تایی کردند.

شاهین بال و پر شکسته/سنگین‌ترین باخت در ۴ دوره لیگ برتر

با این نتیجه شاهینی‌ها با یک امتیاز همچنان در قعر جدول قرار گرفته اند و پرسپولیس با ۱۵ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد. 

این شکست، سنگین‌ترین باخت  شاهین در همه ۴ دوره لیگ برتری بودنش است.

شاهین بوشهر که در فصل گذشته به عنوان اولین تیم جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورده، تاکنون موفق به پیروزی در فصل نوزدهم نشده است همین موضوع هواداران این تیم را بسیار ناراحت و نگران کرده است.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.