سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد؛

رفع مشکل دسترسی شهرک کرامت به صد متری از طریق اتصال به بولوار الزهرا (س)

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: مشکل ترافیک سنگین و دسترسی ناایمن شهرک کرامت به صدمتری از طریق اتصال به بولوار الزهرا (س) و با هزینه بیش از ۱۶ میلیارد ریال رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در حاشیه بازدید شهردار مشهد از مناطق کم برخوردار ۵ و ۶، در خصوص پروژه در حال اجرای بازگشایی بولوار الزهرا (س) گفت: انتهای بولوار الزهرا (س) دسترسی به خیابان حاشیه کال امیر آباد نداشت و از یک طرف نیز دسترسی شهرک کرامت با حجم زیاد جمعیت به صد متری تنها از یک مسیر کم عرض انجام می‌شد که این مشکلات ترافیکی و تردد نا ایمن را به دنبال داشت. 

او تصریح کرد: برهمین اساس به گونه‌ای برنامه ریزی شد تا با تسهیل حریم، تعریض معبر و احداث پل روگذر از کال امیرآباد راهی با دسترسی ایمن و بار ترافیکی کمتر برای شهرک کرامت از طریق معبر‌های حاشیه کال امیرآباد و بوستان نصرت ایجاد شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: همچنین در انتهای بولوارالزهرا (س) که اکنون مسدود است درحال بازگشایی و ایجاد معبری ۲۰ متری به طول ۸۰۰ مترهستیم تا بار ترافیکی خروجی و ورودی شهرک کرامت را از طریق این معبر به بولوار الزهرا (س) متصل و سپس به صد متری منتقل کنیم.
 
انتهای پیام// ز.م

 بازدید شهردار مشهد از مناطق کم برخوردار ۵ و ۶

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.