براتی گفت: تعداد زائران از بیست و ششم مهر تا دیشب بیش از یک میلیون و ششصد و چهارده هزار نفر بوده است.

محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در چند سال اخیر پیاده رضوی دهه پایانی ماه صفر اهمیت بسیاری پیدا کرده است و هر سال بر تعداد مشتاقان رضوی افزوده می‌شود که این موضوع نیازمند برنامه ریزی برای ارائه خدمات به زائران است.

او در خصوص زائران پیاده حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر، تصریح کرد: تعداد زائران پیاده بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تاکنون، ۲۲۰۰ نفر اعلام شده است که برنامه ریزی‌های مناسبی برای ورود زائران در مسیر‌های منتهی به مشهد انجام شده است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت:امسال در بحث استقرار ایستگاه‌های صلواتی، هماهنگی‌ها وهمکاری‌های بهتری صورت خواهد گرفت و همچنین تشکیل ستاد بحران ویژه ایام پایانی صفر از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.

براتی با بیان اینکه تعداد زائران امام رضا (ع) از تاریخ بیست و ششم مهر ماه تا دیشب بیش از یک میلیون و ششصد و چهارده هزار نفر بوده  افزود: به همین منظور طرح گام‌های عاشقی بر فرهنگ میزبانی، بازخورد خوبی در گذشته داشته است و پیش بینی می‌شود امسال هم مجددا دراین ایام اجرا شود، همچنین امیدواریم سامانه جهاد خدمت توسط شهرداری مشهد نیز در این ایام فعال شود تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

او تصریح کرد: تجهیز اماکن اسکان اضطراری از اقدامات پیش بینی شده ما خواهد بود، همچنین با محوریت پلیس راهور و کمیته مربوطه مسیر‌های تردد زائرین ساماندهی خواهد شد تا مشکلی در تردد زائران عزیز ایجاد نشود.
بیشتر بخوانید:حرم مطهر رضوی میزبان سیل انبوه عزاداران/ تشرف ۸ میلیون زائر به حرم امام رضا (ع) در دهه آخر صفر
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: امیدواریم با تجربه کسب شده در پارسال ، بتوانیم امسال به نحو مطلوب و شایسته‌ای خدمتگزار زائران امام رضا (ع) باشیم.

انتهای پیام// ز. م


افزایش تعداد زائران امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.