سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خبر داد؛

برگزاری ۳۵۰ برنامه ویژه هفته پدافند غیرعامل در استان

ایرج کارخایی از برگزاری ۳۵۰ برنامه ویژه هفته پدافند غیرعامل در استان سمنان خبر داد و گفت: باید گفتمان پدافند غیرعامل در جامعه ترویج شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ایرج کارخایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: آموزش، رزمایش، همایش و فرهنگ‌سازی محوریت تمامی برنامه‌هایی است که در هفته غیرعامل در این استان برنامه‌ریزی شده است.

او از اجرای برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در سه بخش استانی، شهرستانی و دستگاهی خبر داد و افزود:این برنامه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها طرح‌ریزی شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بیان داشت: مردم باید در جریان اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل قرار گیرند؛ چرا‌که این موضوع از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.

کارخایی اظهار داشت: یکی از راهبرد‌های اصولی و امنیتی مهم کشور موضوع پدافند غیرعامل است و این پدافند دفاعی غیرنظامی است که برای کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او بیان داشت: باید گفتمان پدافند غیرعامل در جامعه ترویج شود و به حقیقت این هفته از فرصت‌های مناسب برای ترویج این گفتمان مهم و ضروری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: باید پدافند غیرعامل در بین مسئولان و مردم نهادینه شود و در نهادینه سازی این امر باید از ظرفیت‌های مختلف همچون رسانه، مطبوعات و فضای مجازی استفاده شود.

انتهای پیام / ر

جزئیات برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.