سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی و بهسازی حاشیه دانشگاه فردوسی در بولوار وکیل آباد

طی تفاهم نامه‌ای میان شهرداری مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد حاشیه بیرونی این دانشگاه دربولوار وکیل آباد ساماندهی و بهسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در حاشیه بازدید شهردار مشهد از مجتمع‌های آموزشی و ورزشی المهدی (عج) تفاهم نامه ساماندهی و بهسازی نوارشمالی این دانشگاه واقع در حاشیه بولوار وکیل آباد از سوی محمدرضا کلائی، شهردار مشهد و محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه که به منظور پر رنگ شدن نقش و اثر فرهنگی دانشگاه در فضای زیست شهری، به منظور تقویت مسئولیت پذیری دانشگاه، افزایش امنیت اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی علمی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد صورت گرفت.

همچنین ایجاد فضای شهری مشترک بین دو ضلع شمالی و جنوبی بولوار وکیل آباد با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه فردوسی و بوستان ملت، ضمن تحقق فضای شهری بین دانشگاه و بوستان ملت پیش بینی شده است و در طرح جامع و تفصیلی نوار شمالی دانشگاه فردوسی واقع در حاشیه بولوار وکیل آباد در قالب ایجاد محوطه شهری با مشارکت شهرداری مشهد و دانشگاه فردوسی نیز ساماندهی و بهسازی می‌شود.
 
انتهای پیام// ز.م
 

تفاهم نامه‌ی شهرداری مشهد و دانشگاه فردوسی مشهد به منظور بهسازی حاشیه دانشگاه فردوسی

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
یه مهندس
۱۳:۱۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
این طرح یک فاجعه است.شهرداری که به بهانه رویاهای کوکانه خود حاضر به قربانی کردن دانشجویان است و ریس دانشگاهی که در قبال ... حاضر به فروش اراضی دانشگاه است .کسانی که به نظر دانشجو کمترین اهمیت نمیدههند و با این طرح امنیت دانشگاه رو مخدوش میکنن کسانی که حتی یکبار از پارک های کنار دانشگاه عبور کرده باشن میدونند که چه ناامنی وجود دارذ وحالا شهردار محترم میخواد در دانشگاه رو برروی ارازل و اوباش بوستان های اطراف دانشگاه باز کند تا همین یه ذره امنیت را از دانشجو بگیرد وای بر ما اگر ساکت بشینیم