سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس؛

تجربه زیادی از بازی با تیم‌های بزرگ کسب کردیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس از برپایی اردو در تهران و برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ ابراز رضایت کرد.

رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ، از برپایی اردو در تهران و برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ ابراز رضایت کرد.

هنگام پور با اشاره به اینکه تیم شهرداری در اردوی ده روزه تهران با تیم‌های لیگ برتری مهرام تهران، پتروشیمی بندرامام و شیمیدر قم که از مدعیان اصلی لیگ هستند بازی تدارکاتی برگزار کرد، گفت: نتیجه در این بازی‌ها اصلا برای ما ملاک نبود و تنها به دنبال کسب تجربه برای حضور در لیگ برتر بودیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس افزود: با وجود اینکه در هر سه مسابقه نتیجه را به حریفان واگذار کردیم، اما تجربیات بسیار خوب و ارزشمندی کسب کردیم که قطعا در رقابت های لیگ برتر کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد.

رضا هنگام پور گفت: یک مسابقه دوستانه هم مقابل تیم لیگ دسته اولی هیرو تهران برگزار کردیم که موفق به شکست این تیم شدیم.

هنگام پور افزود: تیم بسکتبال شهرداری امروز به بندرعباس باز می‌گردد تا تمرینات خود را برای دیدار مقابل تیم شهرداری گرگان پیگیری کند.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۴ تیم از روز پنجشنبه ۹ آبان آغاز خواهد شد که تیم شهرداری بندرعباس در گام نخست از ساعت ۱۵ در سالن فجر میزبان تیم شهرداری گرگان است.

تیم شهرداری بندرعباس در فصل گذشته لیگ دسته اول بسکتبال کشور نایب قهرمان شد و برای نخستین بار جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

انتهای پیام/ب

شهرداری بندرعباس آماده حضور در لیگ برتر بسکتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.