سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلامی:

کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد/ رفع محرومیت با تمام توان ادامه می یابد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بازدید از پروژه ملی پاتاوه-دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌ سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری است.

فرمانده کل سپاه در ادامه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده دانست و عنوان کرد: از پروژه پاتاوه به دهدشت، از خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.

او در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار محور پاتاوه-دهدشت، این پروژه تا اواسط تابستان ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد و میزان پیشرفت کار پروژه ۸۳ درصد است.

سردار سلامی به افتتاح هزار و ۱۲۵ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

او از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

افتتاح ۱۱۲۵ طرح مختلف با حضور سردار سلامی

سرهنگ ناصر صالحی رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یک هزار و ۱۲۵ پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران افتتاح شد.

او با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۰۳ پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۳۳ میلیون تومان پروژه عمرانی، محرومیت زدایی و طرح کرامت است، عنوان کرد: همچنین ۱۵۵ مسکن نیازمندان با اعتبار ۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

صالحی از ۱۷۳ مورد جهیزیه به زوج‌های نیازمند هدیه مقام معظم رهبری با اعتبار یک میلیارد و ۳۸ میلیون تومان خبر داد و ابراز کرد: پرداخت تسهیلات، آموزش و اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی ۳۵۱ مورد با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در این سفر پروژه‌های پیشرفت و آبادانی به تعداد ۴۳ مورد با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید: فرمانده کل سپاه پاسداران از جاده ملی پاتاوه – دهدشت بازدید کرد


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.