سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۲۰۰۰ خدمت حقوقی رایگان به مددجویان

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان کرمانشاه از ارائه ۲۰۰۰ خدمت حقوقی رایگان به مددجویان کرمانشاهی خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی اصغر حیدریان، رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه این نهاد به مددجویان تحت حمایت خدمات رایگان حقوقی ارائه می‌دهد، گفت : در نیمه نخست امسال دو هزار خدمت حقوقی و قضایی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شده است.

او گفت : امسال بیش از ۲۸۵ پرونده حقوقی و اداری در کمیته امداد استان تشکیل شده که این پرونده‌ها از سوی کارشناسان اداره حقوقی این نهاد بررسی و یا هم اکنون در حال رسیدگی هستند.

حیدریان گفت:همچنین هم اکنون ۱۳۹ وکیل نیکوکار به منظور ارائه خدمت حقوقی و قضایی رایگان به مددجویان با این نهاد همکاری می‌کند.

او گفت: در نیمه نخست امسال دو هزار خدمت حقوقی و قضایی به صورت کاملا رایگان به مددجویان کرمانشاهی ارائه شده است.

علی اصغر حیدریان گفت: تنظیم قرارداد‌ها و پیگیری امور پرونده‌های حقوقی در مراجع قضایی، سازش بین اصحاب دعوی، شرکت در جلسات دادرسی، تنظیم لایحه دفاعیه، دادخواست و شکواییه، ارائه مشاوره‌های حقوقی و تنظیم اظهارنامه تنها بخشی از اقدامات حقوقی کمیته امداد به شمار می‌رود.

رئیس اداره حقوقی، املاک و امور نمایندگان کمیته امداد استان کرمانشاه به ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان به مددجویان تحت حمایت اشاره و تصریح کرد: کمیته امداد در صورت تقاضا، به مددجویان تحت حمایت مشاوره‌های حقوقی و قضایی ارائه می‌دهد که در این راستا نیز از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۴ مددجوی کرمانشاهی از مشاوره حقوقی این نهاد نیز بهره‌مند شده اند.

 

 

انتهای پیام/د

دو هزار خدمت حقوقی و قضایی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.