سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث یکم  آبان ماه ۹۸؛

حوادث روز خوزستان در بسته خبری چهارشنبه  یکم آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه  یکم آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه یکم آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

 دستگیری سارق خودرو‌های مدل پایین در اهواز

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق شرق اهواز، موضوع بررسی شد و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۲۳ در حین گشت زنی به یک خودروی پراید مدل پایین مشکوک و پس از انجام اقدامات تخصصی و استعلامات صورت گرفته از شماره پلاک این خودرو مشخص شد، خودروی مورد نظر سرقتی هست.

سرهنگ کشوری بابیان اینکه ماموران موفق شدند پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کنند،  تصریح کرد: پس از بازرسی‌های به عمل آمده از این متهم که دارای اعتیاد به مواد مخدر و سابقه متعدد ارتکاب به جرم از جمله سرقت هست، ضمن اعتراف به جرم خود، در مجموع به ۱۴ فقره سرقت خودرو‌های مدل پایین و محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز، اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سارقان حرفه‌ای در آغاجاری مهمان قانون شدند

سرهنگ محمد اسماعیلی فرمانده انتظامی آغاجاری گفت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با اشاره به اعتراف متهمان بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۱۲ فقره سرقت از قبیل داخل خودرو، منزل، اماکن مذهبی و سایر عناوین در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند و از شهروندان می‌خواهیم هرگونه موارد مشکوک را با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

سارقان قطعات خودرو در رامهرمز به ایستگاه پایانی رسیدند

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان رامهرمز، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس موفق شدند، ۲ متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه متهمان در بازجویی پلیس به ۵ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: شهروندان وسایل نقلیه خود را به وسایل بازدارنده همانند دزدگیر و وسایل هشدار دهنده مجهز کنند و در صورت برخورد با هر گونه مورد مشکوک سریعاً موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.