سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد و بروزرسانی بانک اطلاعات مکانی برای تمام شهرهای استان زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت بانک اطلاعاتی داده‌های مکانی را برای تمام ۲۱ شهر استان ایجاد نموده است و هم اکنون به روز رسانی لایه‌های اطلاعاتی این سامانه در کلیه شهر‌ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هدف از ایجاد بانک اطلاعات مکانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را کمک به تحقق مدیریت یکپارچه در راستای استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات موجود بر پایه اتصال داده‌های توصیفی به اطلاعات مکان محور اعلام کرد.

او افزود: اجرای این طرح از سال ۹۴ بصورت رسمی در شهر‌های استان آغاز و هم اکنون در حال بروزرسانی در تمام شهر‌ها می‌باشد و در شهر‌های کرسف، خرمدره، حلب، آببر، چورزق، هیدج و صائین قلعه این بانک اطلاعاتی بصورت کامل بروزرسانی گردیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: بروزرسانی سامانه اطلاعات مکانی در شهر‌های استان شامل اصلاح مسیر‌های خطوط انتقال خارج از شهرها، به روز رسانی نقشه مشترکین، (GIS) املاک و اعمال تعریف جدید خط انتقال و شبکه توزیع در شرکت می‌باشد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: با اجرا و بهره گیری از سامانه اطلاعات مکانی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان معاونت بهره برداری، معاونت خدمات مشترکین، معاونت فنی و توسعه، مرکز اطلاعات مردمی ۱۲۲، واحد املاک در ارائه خدمات به مشترکین و تحقق اهداف شرکت با تحول بزرگی مواجه خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: تسهیل در کنترل و طراحی نقشه‌ها برای اجرای عملیات اصلاح شبکه، کنترل شرایط حوادث و اتفاقات در شهر‌های استان، بهبود وضعیت وصول و بدهی ها، تعیین تکلیف املاک و تعیین تهیه نقشه فشار و کنترل شبکه از جمله مزایای اجرای سامانه اطلاعات مکان (GIS) در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.
 
انتهای پیام/ن
 
 
برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.