مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای طرح پیمایش شیرآلات شبکه آبرسانی در شهر زنجان قطعی آب مناطق در حین اجرای عملیات اصلاح و بازسازی، به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

قطعی آب مناطق زنجان در حین اجرای عملیات آب و فاضلاب کاهش چشمگیری می‌یابد.به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: با اجرای طرح پیمایش شیر‌های آب در شبکه توزیع آب شهر زنجان، در حین اصلاح و یا رفع اتفاقات آب دیگر شاهد قطعی آب بصورت گسترده در نقاط مختلف شهر نخواهیم بود و تنها آب نقطه‌ای که عملیات در آن اجرا می‌شود قطع خواهد شد.

او افزود در جریان اجرای این طرح تعداد ۲۹۱ شیر معیوب و بیش از یک هزار و ۳۰۹ عدد شیر سالم در سطح شهر زنجان شناسایی و پیمایش شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اضافه کرد: عملیات تعمیرات پیشگیرانه شیرآلات شبکه توزیع مطابق برنامه بصورت هر ۳ ماه یکبار جهت اطمینان از عملکرد شیرآلات در زمان حادثه صورت می‌پذیرد که تاثیر بسیار بالایی در ارتقاء بهره برداری از شبکه توزیع دارد.

جزء قاسمی بیان داشت: با اجرای طرح‌های روزآمد و نوین در سطح شهر‌های استان زنجان شاهد تحولی چشمگیر در ارائه خدمات بخش آب و فاضلاب و توسعه این صنعت در استان زنجان خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ر

اجرای طرح پیمایش شیرآلات شبکه آبرسانی در شهر زنجان

برچسب ها: آبفا ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.