سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۹ کیلوگرم تریاک از یک مسافر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: ۹ کیلوگرم موادمخدر تریاک با لفافه از یک قاچاقچی در همدان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ هادی قزوینه‌ای، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در پی تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان بر روی یک باند تهیه و توزیع موادمخدر، قاچاقچی که در قالب مسافر اتوبوس بین شهری اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به همدان می‌کرد، شناسایی شد.

او ادامه داد: در یک اقدام سریع عملیاتی، نامبرده در اتوبوس بین شهری دستگیر و از داخل ساک وی، ۹ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان یادآوری کرد: چهار هزار و ۲۵۴ نگهدارنده و معتاد به مواد مخدر و ۲ هزار و ۸۸۸ قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده از ابتدای سالجاری تا پایان مهر امسال در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ قزوینه‌ای اظهار داشت: ۷۷۸ طرح پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر در این استان اجرا شده که ۴۹۶ طرح از این تعداد شامل جمع‌آوری معتادان و برخورد با خرده فروشان بوده است.

او ابراز داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۰ باند تهیه و توزیع موادمخدر در استان منهدم و سه تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است.

او گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.
انتهای پیام/ج

۹ کیلوگرم تریاک از یک مسافر کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.