سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازسازی و بهسازی پیرامون حرم با همدلی و وفاق پیش می رود/ اختصاص۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از ابتدای طرح بازسازی و بهسازی اطراف حرم

فرماندار مشهد گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و بهسازی اطراف حرم اختصاص داده شده که بقیه اعتبارات از طریق فروش اوراق مشارکت تهیه می شود.

سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در جریان بازدید از بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: از سال ۸۴ در شهرداری ثامن کمیته‌ای تشکیل شده بنام کمیته مبارزه با آسیب‌های اجتماعی با محوریت شهرداری، دستگاه قضایی، شبکه بهداشت، میراث فرهنگی و فرمانداری که تاکنون۲۰۰ جلسه در آن برگزار شده است.

او افزود: مصوبات این جلسات اجرایی شده که اولویت آنها در خصوص امنیت، اسکان و بهداشت زائران است.

معاون استاندار ادامه داد: شهرداری ثامن در راستای مراعات حال زائران در اطراف حرم تملک و تخریب‌هایی داشته که بجای آن‌ها فضای سبز ساخته، برخی از موارد تملک هم آماده برای سرمایه گذاری است.

هاشمی گفت: ما نباید فضا‌هایی داشته باشیم که حرمت زائر رعایت نشود، خدمت رسانی و توجه به حاشیه حرم را باید به روز برسانیم تا شایسته پذیرایی از زائران باشیم.

او افزود: برای ۲۸ صفر و به مناسبت شهادت امام رضا(ع) باید برنامه ها را طوری پیاده کنیم که زائران علی بن موسی الرضا(ع) بدون دغدغه در مراسم شرکت کرده و فیض کامل ببرند.

هاشمی با اشاره به روند رو به پیشرفت بهسازی اطراف حرم، بیان کرد: روند طرح بهسازی و نوسازی با وفاق، همدلی و هم افزایی دارد ادامه پیدا می‌کند.

او افزود: بنا به قول شهردار ثامن،از ابتدای طرح نوسازی ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و بهسازی و تملک پیرامون حرم اختصاص یافته که بقیه اعتبارات را نیز از فروش اوراق مشارکت تهیه می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ح

 

بهسازی اطراف حرم با وفاق پیش می رود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.