سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار شهری مشهد همسو با ایام پایانی صفر/ قطار شهری مشهد در روز شهادت امام رضا(ع) رایگان خدمت رسانی می کند

افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر از اقدامات مهم در ایام پایانی ماه صفر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید مبین مقدم مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری گفت: افزایش ساعت سرویس دهی خطوط قطار شهری در ایام پایانی ماه صفر از اقدامات مهم در ایام پایانی ماه صفر و سرویس دهی رایگان این سامانه در سالروز شهادت امام رضا علیه السلام به عزاداران رضوی است.
 
او افزود: سرویس دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز شنبه ۴ آبان مصادف با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز و با یکساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ صورت می‌پذیرد.

او تصریح کرد: هم چنین سرویس دهی این سامانه در روز یکشنبه ۵ آبان مصادف با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با یکساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت ۶ آغاز و تا ساعت ۲۲ ادامه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: سرویس دهی خطوط یک و دو قطارشهری مشهد در روز دوشنبه ۶ آبان ماه مصادف با شب شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۶ صبح آغاز و با یکساعت افزایش در انتهای شب تا ساعت ۲۳ و سرویس دهی این سامانه در روز سه شنبه ۷ آبان مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) با یکساعت افزایش در ابتدای روز از ساعت ۶ آغاز و تا ساعت ۲۲ و بصورت رایگان صورت می‌پذیرد.

مبین مقدم افزود: برپایی نمایشگاه عکس همه خادم الرضاییم با مشارکت آستان قدس رضوی در ایستگاه شهدا در خط دو قطارشهری، اجرای تئاتر و پرده خوانی در ایستگاه‌های شریعتی و بسیج و اجرای سرودخوانی در ایستگاه‌های شریعتی، شهدا و بسیج از سایر اقدامات این شرکت در دهه پایانی ماه صفر می‌باشد.

او همچنین تصریح کرد: از اکران تصاویر و کلیپ‌های مناسبتی این ایام در بیش از ۷۰۰ مانیتور قطار‌های خط یک و دو و ۱۵۰ مانیتور ایستگاه‌ها و همچنین سیاه پوشی ۳۴ ایستگاه خط یک و دو و نصب بنر‌های مناسبتی در جلوی قطارها، ایستگاه‌ها و همکاری در تامین برق و آب مورد نیاز ایستگاه‌های صلواتی مجاور ایستگاه‌های قطار شهری می‌باشد.

انتهای پیام//ف. غ



برپایی نمایشگاه عکس همه خادم رضاییم در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.