سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمپ ضایعاتی های غیرمجاز در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۷ انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس پلمپ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان رضا خوشبخت مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۷ مورد انبار ضایعاتی غیرمجاز در بندرعباس پلمپ شده است.

او افزود:خرید و فروش غیرقانونی ضایعات، آلودگی صوتی، نگهداری معتادان پر خطر و بروز مشکلات بهداشتی در محلات از مهمترین تخلفات این نوع انبار‌ها است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس افزود : برابر ماده ۱۶ قانون پسماند تمام امور مربوط به حمل، نگهداری، بازیافت و جمع آوری ضایعات بر عهده شهرداری است.

خوشبخت با تاکید بر اینکه انبار‌های ضایعاتی تنها مجاز به خرید و فروش آهن آلات سنگین هستند افزود: نگهداری و معامله هرگونه مواد پلاستیکی و کارتن در این واحد‌ها تخلف محسوب می‌شود و برابر قانون با افراد خاطی برخورد می‌شود.

او گفت: در بازرسی و پاکسازی این انبارها، معتادان پر خطر جمع آوری و برای غربالگری به ستاد آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری بندرعباس انتقال داده می‌شوند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس  با تاکید بر شناسایی و برخورد با انبار‌های ضایعاتی متخلف، از مردم خواست در صورت مشاهده این نوع انبار‌ها به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا نسبت به رسیدگی و جمع آوری آن‌ها در اسرع وقت اقدام شود.

انتهای خبر /ا

۱۳۷ سامانه شهرداری برای رسیدگی به ضایعاتی‌ها در بندرعباس

 

برچسب ها: ضایعات ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.