سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از ۱۸۰ فقره پروانه کسب صنفی در شهرستان فردوس

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از صدور ۱۸۱ فقره پروانه کسب صنفی در سال ۹۸ در این شهرستان خبر داد.

صادقی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: تعداد پروانه کسب صادره ۴۴ فقره تولیدی، ۵۴ فقره خدمات فنی، ۲۲ فقره خدماتی و ۶۱ فقره نیز توزیعی می‌باشد، با صدور این پروانه‌ها برای ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

او افزود: ازاین تعداد ۸ فقره پروانه کسب ایثارگری جهت خانواده محترم شهداء و ایثارگران گرانقدر صادر شده است.

ئیس اداره صنعت، معدن وتجارت فردوس گفت: در این مدت تعداد ۱۷۳ واحدصنفی فاقد پروانه کسب شناسایی و اطلاعات آن‌ها درسامانه بازرسی و نظارت سایت اصناف ثبت شده است.

صادقی ادامه داد: در ۶ ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۵ جلسه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی با ۳۴ مصوبه و تعداد ۹ جلسه هیات نظارت بر انتخابات دراین شهرستان برگزار شده است؛ و تعداد ۲۲ جلسه در ارتباط با اصناف شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه تشکیل شده است.

اوبا اشاره به اینکه: در این مدت ۳ فقره پروانه کسب صنفی ابطال و ۵ واحدصنفی بدون پروانه کسب پلمپ و ۵ واحد صنفی نیز فک پلمپ شده اند افزود: در نیمه اول سال ۹۸ تعداد ۹ جلسه نرخ گذاری کالاو خدمات و ۴ دوره آموزشی جهت اصناف تشکیل شده و انتخابات ۳ اتحادیه‌ی صنفی نیز برگزار شده است.

انتهای پیام / ط ا

شناسایی ۱۷۳ واحدصنفی فاقد پروانه کسب 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.