سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلوسی در گزاره‌برگی علل استیضاح ترامپ را شرح داد

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار گزاره‌برگی به تشریح علل استیضاح رئیس‌جمهور این کشور پرداخت و او را به «خیانت» متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، برای استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، گزاره‌برگ منتشر کرد.

در بحبوحه ادامه تحقیقات دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا برای استیضاح ترامپ، دفتر پلوسی شب گذشته با انتشار گزاره‌‌برگی، به تشریح ادعا‌ها علیه ترامپ پرداخت.

در این  گزاره‌برگ آمده است: ترامپ به خاطر کسب منافع سیاسی شخصی، به سوگند ریاست جمهوری خود، به امنیت ملی کشور ما و به امانتداری انتخابات ما خیانت کرده است.

این نامه ضمن ارائه فهرستی از آنچه دفتر پلوسی آن‌ها را دلایل اثبات «کارزار اعمال فشار» و «لاپوشانی»  ترامپ در ارتباط با اوکراین توصیف می‌کند، در بردارنده نقل قول‌هایی از ترامپ و یک افشاگر ناشناس است که در خصوص مکالمه تلفنی روز ۲۵ ژوئیه (مرداد) ترامپ با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، و تحت فشار گذاشتن زلنسکی از سوی ترامپ برای تحقیق درباره جو بایدن، معاون سابق رئیس جمهور آمریکا، و پسرش هانتر، شکایتی مطرح کرده است.

پلوسی از ماه گذشته فرایند استیضاح ترامپ را در مجلس نمایندگان کلید زده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.