سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنیزلی: تیم نساجی و زمین بازی امروز رقبای ما بودند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: امروز ۲ رقیب داشتیم که یکی تیم نساجی و دومی زمین بازی بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد بازی با نساجی مازندران اظهار کرد: یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در خارج از خانه بود. نساجی تیم جنگنده‌ای است. امروز ۲ رقیب داشتیم که یکی تیم نساجی و دومی زمین بازی بود.

او افزود: نیمه اول فوتبالی دور از انتظارم بازی کردیم، اما نیمه دوم با زدن گل اول، بازی را بهتر پیش بردیم.

دنیزلی خاطرنشان کرد: شکل گل‌ها و حملات ما عالی بود و کسب چنین نتیجه‌ای از یک بازی خارج از خانه خوشحال کننده است. تمام بازیکنانم با تمام سعی و تلاش خودبازی کردند.

دنیزلی بیان کرد: نیمه دوم مثل یک تراکتور واقعی با پاس‌ها و حملات فوتبال خوبی ارائه کردیم. پس از به ثمر رساندن گل‌ها، بازیکنانی که در معرض دریافت کارت بودند را تعویض کردیم.

او اظهار کرد: بنده به تمام بازیکنان این بازی به دلیل نمایش جنگنده، تبریک می‌گویم. ما تاکنون گل دریافت نکرده‌ایم و این موضوع حائز اهمیت است.

او درباره بازیکنان خارجی تیمش، بیان کرد: سوگیتا از اول فصل در تیم حضور دارد و مازولا نخستین بازیکن خارجی بود که به تبریز آوردیم، اما این بازیکن به دلیل مصدومیت مدت زیادی بوده که با تیم کار نکرده است. میمبلا سومین بازیکن خارجی بود که به تبریز آوردم و مدت‌ها بود او را زیر ذره‌بین داشتم. این بازیکن امروز نمایش پایین‌تری داشت و فورچونه نیز چند روز اخیر همراه تیم ملی کشور بود. من در تیمم بازیکنان ایرانی با کیفیتی دارم.


بیشتر بخوانید: نساجی صفر - تراکتور ۴/ سوغات سه امتیازی دنیزلی از مازندران با بردی پُر گل


انتهای پیام/ 

اظهارات دنیزلی بعد از برد پرگل تیمش برابر تیم نساجی مازندران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.