کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدار مقابل تراکتور یک بازی مهم خانگی برای ما محسوب می‌شود و کسب ۳ امتیاز این بازی برای ما مهم است.

مجتبی ممشلی کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل تیم تراکتور بیان کرد: امسال لیگ را به نسبت فصل قبل بهتر شروع کردیم  و خدا را شکر بازی به بازی بهتر می شویم. دیدار مقابل تراکتور یک بازی مهم خانگی برای ما محسوب می‌شود که امیدوارم با امتیاز کامل از زمین خارج شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

او در مورد بازی‌های سخت پیش روی تیمش در لیگ برتر بیان کرد: به اعتقاد من بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و همه بازی‌ها به نوبه خود مشکل هستند. اما ما با تمام توان جلوی همه رقبا به میدان می رویم.


بیشتر بخوانید: نساجی با ۶ غایب به تراکتور رسید


کاپیتان تیم نساجی همچنین عنوان کرد: باید توجه کرد نساجی این روز‌ها شخصیت تیمی بیشتری پیدا کرده است و هیچ تیمی ما را دست کم نمی‌گیرد. امیدوارم با برد مقابل تراکتور  این شخصیت را اثبات کنیم. از همه هواداران درخواست دارم در بازی امروز در جهنم وطنی مثل همیشه ما را حمایت کنند و توجهی به حواشی نداشته باشند. به امید خدا با حمایت مالکان محترم که تا به اینجا در این شرایط بد اقتصادی هزینه شخصی کرده اند همه چیز بهبود یابد تا نساجی به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/

اظهارات ممشلی در خصوص بازی نساجی و تراکتور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار