سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی مراکز پیوند کلیه و قلب

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : مراکز پیوند کلیه و قلب باتلاش‌های انجام‌شده با حضور نیرو‌های تخصصی و فوق تخصصی بزودی در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : اقدام‌های لازم برای راه‌اندازی پیوند کبد نیز در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم بزودی فرآیند پیوند کبد نیز در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را آغاز کنیم.

او با تقدیر از زحمات همه افراد در تیم‌های مرتبط با فراهم‌آوری اعضای پیوندی، گفت : تاکنون پیشرفت‌های قابل قبولی در این خصوص در استان صورت گرفته و امیدواریم با برنامه‌های موجود میزان اهدای عضو در استان در نیمه دوم امسال ارتقاء پیدا کند.

نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز پس از بازدید از مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و معاونت درمان اقدام‌های قابل قبولی در راستای ارتقاء مرکز فراهم‌آوری اعضای پیوندی انجام داده است.

امید قبادی، افزود: با حضور آقای دکتر عبدی متخصص اورولوژی، اعمال جراحی پیوند کلیه نیز راه‌اندازی شود.

او افزود: در خصوص پیوند قلب نیز متخصصین جراحی قلب از ابتدای آبان‌ماه برای آموزش‌های فوق تخصصی پیوند در بیمارستان شهید رجایی تهران حاضر شده اند.

 

 

انتهای پیام/د

راه‌اندازی پیوند کبد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.