سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در #تهران_ما پیگیری شد؛

شهروندان نامناسب بودن وضعیت اتوبوس‌ها را به ۱۸۸۸ گزارش کنند

#تهران_ما موضوع نامناسب بودن وضعیت برخی از اتوبوس‌های خط خیابان ۱۷ شهریور را پیگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به وضعیت اتوبوس های خیابان ۱۷ شهریور را داشت.

او در پیامک خود گفت: گزارشی از وضعیت اتوبوس‌های قدیمی وداغون خیابان ۱۷ شهریور تهیه کنید، زیرا این محله نه مسیر مترو و نه بی آر تی دارد و ما هر روزه مجبور هستیم که از اتوبوس‌های نا مناسب این خط استفاده کنیم.


بیشتربخوانید: خیابان ۱۷ شهریور نماد کج دار و مریزی مدیریت شهری


مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران پاسخ داد؛

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به محدودیت های موجود در نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: با توجه به شرایط مالی موجود شرکت واحد اتوبوسرانی در تلاش است تا شرایط را به گونه ای قابل قبول برای شهروندان فراهم کند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: بحث نظافت بیرونی و درونی اتوبوس همواره مورد توجه بوده و با توجه به فصل، نظافت بیرون و درون اتوبوس در بازه زمانی روزانه در حال انجام است.

سنندجی تاکید کرد: اگر شهروندان نسبت به شرایط نظافت و ایمنی اتوبوسی اعتراضی داشتند مراتب را با ذکر شماره پلاک اتوبوس و مسیر مورد تردد به سامانه تلفنی ۱۸۸۸گزارش کنند تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع نقص مطرح شده اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظافت بیرونی و درونی اتوبوس  مورد توجه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.