سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق ۹۸ درصدی درآمد‌های مصوب استان کرمانشاه

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه از تحقق ۹۸ درصدی درآمد‌های مصوب استان در نیمه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حبیب‌الله وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه رقم مصوب درآمد‌های عمومی استان در قانون بودجه امسال را ۸۶۹ میلیارد تومان اعلام و گفت : از این میزان ۷۳۳ میلیارد تومان مربوط به درآمد‌های مالیاتی و ۱۳۶ میلیارد تومان مربوط به درآمد‌های غیرمالیاتی است.

او گفت : مصوب درآمد‌های عمومی استان در شش ماهه امسال نیز ۴۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که از این میزان ۳۶۶.۵ میلیارد تومان مربوط به درآمد‌های مالیاتی و ۶۸.۱ میلیارد تومان مربوط به درآمد‌های غیرمالیاتی است.

وفایی در تشریح عملکرد استان در تحقق درآمد‌های مصوب شش ماهه، گفت:از مجموع ۴۳۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد مصوب استان در نیمه ابتدای سال، تاکنون ۹۸ درصد آن معادل ۴۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان محقق شده است.

او افزود: این میزان عملکرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کسب ۳۲۸.۵ میلیارد تومان درآمد حدود ۳۰ درصد رشد داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه افزود: از مجموع درآمد‌های مالیاتی مصوب شش ماهه با رقم ۳۶۶.۵ میلیارد تومان تاکنون ۳۷۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معادل ۱۰۲ درصد محقق شده است.

او افزود: این میزان عملکرد در نیمه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کسب ۲۶۲ میلیارد تومان درآمد مالیاتی، ۴۲ درصد رشد داشته است.

وفایی گفت: در بخش درآمد‌های غیرمالیاتی، اما حدود ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش عملکرد داشته‌ایم و طی نیمه ابتدای امسال از ۶۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان درآمد مصوب در این بخش، ۵۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۷۹ درصد درآمد‌ها محقق شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ا ستان کرمانشاه گفت: با ادامه این روند امسال بیش از ۱۰۰ درصد درآمد‌های مصوب استان محقق شود.

او با تاکید بر اینکه به دنبال افزایش درآمد‌های استان هستیم، افزود: به این منظور برای و کسب درآمد‌های مالیاتی بیشتر تلاش داریم تا جلوی فرار‌های مالیاتی را بگیریم و پوشش مالیاتی خود را در میان افرادی که از پرداخت مالیات سرباز می‌زنند، گسترش دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

۷۳۳ میلیارد تومان درآمد‌ مالیاتی وجود دارد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.