فرماندار قصرشیرین، از بازگشت ۸۷ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از طریق مرز رسمی خسروی به کشور طی چند روز اخیر خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین، از بازگشت ۸۷ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از طریق مرز رسمی خسروی به کشور طی چند روز اخیر خبر داد و گفت : هفت هزار تن از این زائران از صبح امروز تاکنون وارد ایران شده‌اند.

او گفت : بازگشت زائران از مرز رسمی خسروی شبانه روزی و به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و تمامی تمهیدات لازم برای ورود آن‌ها از این مرز فراهم است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: همچنین دیروز و امروز نیز در مجموع ۳۵۰ تن از زائران از مرز خسروی عازم کربلای معلا شدند.

تاتار با بیان اینکه برخی موکب‌ها از سطح مرز جمع آوری شده، افزود: برخی موکب‌ها نیز تا فردا (دوشنبه) همچنان در سطح شهرستان دایر است و به ارائه خدمات لازم به زائران می‌پردازند.

او افزود: ساعت عزیمت زائران از مرز رسمی خسروی از هفت صبح تا ۱۶ عصر است و برای انتقال زائران نیز اتوبوس‌ها و زیرساخت‌های مناسب فراهم است.

تاتار افزود: تمامی اعضای ستاد اربعین و دستگاه‌های مختلف و نیرو‌های نظامی و انتظامی و مرزبانی و سپاه پای کار هستند و هیچ دغدغه امنیتی و همچنین مشکلی در رابطه با ورود و خروج زائران از مرز خسروی وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/د

هفت هزار تن از زائران از صبح امروز وارد ایران شدند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.