سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال افزایش صندوق‌های اخذ رای در راور

فرماندار راور گفت: تلاش می‌کنیم انتخابات با رعایت قانون به همت همه و با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شود و احتمال می دهیم صندوق‌های اخذ رای افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مالک اژدری فرماندار راور گفت: از اردیبهشت ماه که ستاد انتخابات کشور تشکیل شد، در شهرستان راور نیز ستاد شهرستانی انتخابات را تشکیل داده ایم و تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان را داشته باشیم.

اژدری با اشاره به اینکه کمیته‌های مربوط به ستاد انتخابات در شهرستان راور تشکیل شده، افزود: ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی نیز تشکیل شده که در زمینه‌های مختلف از جمله تبلیغات زودهنگام و تخلفات احتمالی انتخاباتی از سوی کاندیدا‌ها فعالیت می‌کند.

فرماندار راور از احتمال افزایش صندوق‌های ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان به ویژه در نقاط پرجمعیت خبر داد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم انتخابات با رعایت قانون به همت همه و با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با تائید شورای نگهبان دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی راور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.