سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تصویب یک فوریت لایحه تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران لایحه یک فوریت تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران را با ۱۴ رأی موافق به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی یک فوریت لایحه شهرداری تهران درباره تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزش علمی-کاربردی شهرداری تهران در دستور کار یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

علی اعطا عضو شورای شهر تهران در مخالفت با فوریت این طرح گفت: شهرداری نباید شورای شهر را در عمل انجام شده قرار دهد و این گونه مطرح کردن فوریت طرح‌ها مبنی بر اینکه اگر شهرداری فوریت را به تصویب نرساند ذی حساب نمی‌تواند هزینه‌های آن را انجام دهد امری نادرست است و از اعضای شورای شهر می‌خواهم که این استدلال را نپذیرند و به آن رأی ندهند.

پس از مخالفت اعطا عضو شورای شهر تهران، حسن رسولی خزانه دار شورای شهر تهران در موافقت با فوریت این طرح اظهار کرد:‌۱۶ اردیبهشت ماه امسال شورای شهر تهران در قالب مصوبه‌ای شهرداری را موظف کرد که مراکز علمی-کاربردی را ساماندهی کند و بر این اساس تعداد مراکز علمی-کاربردی از ۹ به ۴ مرکز تقلیل یافت.


بیشتر بخوانید: تهران شهری جذاب برای گردشگران و فعالان فرهنگی است


خزانه دار شورای شهر تهران تأکید کرد: از اول مهر ماه هزینه کرد خارج از این چارچوب ممنوع است و شهرداری باید گزارش کاملی از این اقدام را ارائه کند و اگر این امر به تأخیر بیفتد ما نمی‌توانیم هزینه‌ای انجام دهیم و از این رو می‌خواهم اعضای شورای شهر تهران به فوریت آن رأی دهند.

پس از اظهارنظر موافقان و مخالفان فوریت لایحه شهرداری تهران درباره تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد و اعضای شورا با ۱۴ رأی موافق به یک فوریت آن رأی مثبت دادند.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از تعیین رشته‌های تخصصی مراکز آموزش علمی-کاربردی شهرداری تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.