سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگشت بیش از ۹ میلیارد ریال به شاکیان در خراسان جنوبی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بیش از ۹ میلیارد ریال به شاکیان در خراسان جنوبی برگشت داده شده است.

شهرکی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: در نیمه نخست امسال با پیگیری و بررسی شکایت‌های مردمی و گزارشات سامانه ۱۲۴، بالغ بر ۹ میلیارد و ۹۳۳ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۰۲ ریال به شاکیان برگشت داده شده است.

او افزود: با اشاره به مقایسه آمار این میزان برگشتی با پارسال میزان مبلغ برگشتی در نیمه نخست امسال با مجموع مبالغ برگشتی در پارسال برابری می‌کند.

شهرکی اظهار کرد: با توجه به دریافت گزارشات مردمی از دو طریق حضوری و سامانه تلفنی ۱۲۴ در تمامی شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ۸۲۳ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: همچنین در این مدت، بیش از ۵۰ هزار و ۴۱۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی خراسان جنوبی انجام شد.

او عنوان کرد: در این راستا ۶۲۵ فقره پرونده تخلف نیز به ارزش ۲۳ میلیارد و ۳۵۲ میلیون و ۳۲۹ هزار ریال برای واحد‌های متخلف در استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام / ط ا

بازرسی بیش از ۵۰ هزار واحد صنفی و غیر صنفی 

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.