سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد خبر داد؛

پیش‎بینی حدود ۱۰۰ دستگاه ون تاکسی برای سرویس دهی درون استانی به زائران

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: حدود ۱۰۰ دستگاه ون تاکسی برای سرویس دهی درون استانی به زائران امام رضا(ع) اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،   احمد محبی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: این روز‌ها همه سازمان های مرتبط در حال آماده شدن برای میزبانی مناسب از زائران در دهه پایانی ماه صفر در مشهد هستند و پیش‏ بینی می ‏شود مشکلاتی برای خروج زائرین در شهر مشهد داشته باشیم. به همین خاطر موارد لازم توسط معاونت حمل و نقل و پلیس راهور در خصوص تعبیه ون تاکسی‌ها انجام شده است.

او با بیان اینکه از رانندگان ون تاکسی‌ها خواسته ایم برای خدمت رسانی به زائران اعلام آمادگی کنند، تصریح کرد: اگر در خصوص تامین اتوبوس دچار مشکل شدیم، از ون تاکسی‌ها برای سرویس دهی درون استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: هماهنگی‏‌های لازم با پلیس راه انجام شده است و مجوز‌های لازم هم برای رانندگان صادر خواهد شد که نقل و انتقال زائرین و مسافرین مشهد به شهر‌های استان را انجام دهند. ون تاکسی‌های تحت نظارت سازمان ما تنها می‎توانند در سطح استان  تردد کنند.

محبی افزود: ضمنا کرایه ون تاکسی‎ها براساس تعرفه حمل و نقل جاده‌ای خواهد بود. اولویت با تاکسیرانانی است که زودتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 
انتهای پیام// ز.م
 

اختصاص حدود ۱۰۰ دستگاه ون تاکسی برای سرویس دهی درون استانی به زائران امام رضا(ع) 

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.