سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران شیروان به حوزه سلامت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت در شیروان گفت: این شهرستان در حوزه خیران سلامت پیشرو در خراسان شمالی است و تنها در نیمه نخست امسال ۱۰ میلیارد ریال به این حوزه کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی آرمیده، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت در شیروان اظهار داشت: شیروان دارای ۱۷ مرکزخدمات جامع سلامت و ۸۰ خانه بهداشت فعال است که در بخش‌های مختلف اتاق معاینه، تزریقات و بهورزی به مراجعه کنندگان ارائه خدمات می‌دهند.

آرمیده با اشاره به اینکه شهرستان شیروان دارای ۲۰ پزشک با تخصص‌های متفاوت است، گفت: براساس پیگیری‌هایی انجام شدهٰ ۱۵ پزشک متخصص در تخصص‌های مختلف در شیروان جذب و به کار گیری خواهند شد.

او  با بیان اینکه ساختمان «ام آر آی» شیروان در حال ساخت است، ادامه داد: بیمارستان شیروان با داشتن متخصص و جراح مغز و اعصاب بیماران استان را از سفر به خارج از خراسان شمالی بی نیاز کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان و مجتمع آموزش عالی سلامت در شیروان عنوان کرد: با توجه به سرد شدن هواٰ باید نسبت به تهیه سیستم گرمایشی برای مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان سریع‌تر اقدام شود.

انتهای پیام/د

کمک ۱۰ میلیارد ریالی خیران شیروان به حوزه سلامت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.