سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ته لنجی را از شرایط اداری و ثبت سفارش معاف کنید

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:ته لنجی را از شرایط اداری و ثبت سفارش معاف کنید تا ته لنجی در این استان به شیوه سنتی ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سکینه الماسی پنج‌شنبه شب در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی و گفتگو دولت و بخش خصوصی  بیان کرد: استان بوشهر یک استان صنعتی است که این صنعت از شهرستان‌های جنوبی حاصل شده است.

او تصریح کرد:از شما وزیر صمت می‌خواهیم نگاه ویژه تری به شهرستان‌های جنوبی داشته باشید.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: شرایط در استان بوشهر برخلاف دیگر شهرستان‌ها به گونه‌ای است که ما شرمنده بخش خصوصی هستیم.

الماسی عنوان کرد: در بخش بازرگانی صد قلم کالا که تحت عنوان ته لنجی وارد می‌شود، را معاف از شرایط اداری و ثبت سفارش کنید تا ته لنجی در استان بوشهر به شیوه سنتی ادامه داشته باشد.

او یادآور شد: این روش تجارت  از روش‌های قدیمی و سنتی است و باید ادمه داشته باشد و از شرایط ثبت سفارش و دیگر موارد ازاد باشد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این استان در حوزه کشاورزی فقط دو محصول گوجه فرنگی خارج از فصل و خرما صادر می‌کند. بیان کرد: خواهشمندم این دو محصول را معاف از عوارض کنید و از صادرات ان جلوگیری نکنید زیرا کشاورزان پارسال خسارت‌های زیادی دیده اند.

انتهای پیام/م

ته لنجی در این استان به شیوه سنتی ادامه داشته باشد

برچسب ها: صنعت ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
اکبر
۰۲:۳۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
از فردا کانتینر کانتینر جنس قاچاق وارد کشور میشه با اسم ته لنجی