سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات ترافیکی برای ورود زائران اربعین به شهر ایلام

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام گفت:با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ، تمهیدات انتظامی و ترافیکی ویژه ای برای ورود زائران حسینی به شهر ایلام انجام شده است.

سرهنگ کریم نصرالهی معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;گفت : برقراری نظم و امنیت از مهمترین ویژگی‌های مراسم بزرگ اربعین است.

او با اشاره به حضور فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان ایلام به منظور برقراری نظم و امنیت در مرز مهران مطرح کرد: رضایتمندی زائران محور اصلی فعالیت‌های پلیس است و علاوه بر خدمت شبانه روزی کارکنان انتظامی در پایانه مرزی مهران ، ماموران انتظامی شهرستان‌ها از جمله شهر ایلام نیز با تلاش خود حوزه‌های استحفاظی استان ایلام را تحت پوشش خود قرار داده اند.

نصراللهی با اشاره به شروع موج بازگشت زائران اباعبدالله الحسین (ع) به شهر ایلام بیان کرد: با توجه به حجم بالای ورود خودرو‌ها ، ترافیک سنگین ، اما روان است و به همین منظور و برای باز شدن گره‌های ترافیکی و روان شدن آن طرح‌های مختلف انتظامی در حال انجام می باشد.

معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام اظهارکرد: زائران عز‌یز سفر خود را مدیریت کرده و از هر گونه عجله شتاب خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

برنامه های انتظامی _ ترافیکی برای ورود زائران به شهر ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.