سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادمان موکب خدام زوار الحسین (ع)، بی مرز خدمت می‌کنند

مسئول موکب خدام زوار الحسین (ع) مستقر در پایانه مرزی چذابه گفت: جوانان غیور شهرستان دشت آزادگان در این موکب به زوار امام حسین (ع) خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه می‌دهند.

سید احمد سبهانی مسئول موکب خدام زوار الحسین (ع) مستقر در پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۴ سال است که این موکب تاسیس شده است و در ایام اربعین حسینی به زوار حضرت سیدالشهداء (ع) بصورت شبانه روزی خدمت می‌کنیم.

او افزود: ۳ وعده غذایی در طول روز با ظرفیت ۵۰۰ پرس غذای گرم آماده و از زوار امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنیم، همچنین امکانات رفاهی برای استراحت آن‌ها ایجاد شده است تا پس از استراحت و خواب کافی به سفر معنوی خود ادامه دهند.

سبهانی اظهار داشت: حدود ۵۰ نفر از جوانان غیور دشت آزادگان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) بصورت ۲۴ ساعته به زوار اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر موکب خادم الحسین (ع) ادامه داد: علاوه بر ارائه خدمات رفاهی به زائران، فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌شود.

هم اکنون ساخت موکب ثابت درحال انجام است و حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و مابقی عملیات ساخت و ساز نیز پس از اربعین آغاز می‌شود تا ان شاءالله بتوانیم در سال‌های آینده در مواکبی با امکانات رفاهی بهتر به زائران خدمات ارائه دهیم.

انتهای پیام/گ

خدمت خادمان امام حسین (ع)، بی مرز است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.