سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری‌فرد: خلیلی نخواست در مراسم معارفه پیروانی حضور داشته باشد/ امیدواریم ویلموتس روی ترابی و خلیل زاده تجدید نظر کند

مدیرعامل باشکاه پرسپولیس گفت: به خلیلی اعلام کردیم در مراسم معارفه پیروانی حضور داشته باشد، اما خودش تمایلی برای حضور در این مراسم نداشت.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری‌فرد، مدیر عامل باشکاه پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز تیمش، بیان کرد: ابتدا باید از محسن خلیلی تشکر کنم. افشین پیروانی فردی با تجربه‌تر و با سابقه‌تر است و به نظر من مدیرتر است و با توجه به سابقه او باید این تغییر را انجام می‌دادیم. به هر حال امیدواریم او در کارش موفق باشد.

خلیلی نخواست در مراسم معارفه پیروانی حضور داشته باشد

او درباره غیبت محسن خلیلی در مراسم معارفه افشین پیروانی، گفت:  دیروز به خیلی گفتم که برای مراسم معارفه چکار کنیم، اما او گفت اگر حضور نداشته باشد، راحت‌تر است. فقط بحث حقوق و مزایا را به او گفتم که نگران نباشد و هر زمانی که خواست می‌تواند به باشکاه بیاید. وقتی هم که به او پُست مشاور مدیر عامل را دادم، قبول نکرد و باهم خداحافظی کردیم.


بیشتر بخوانید: افشین پیروانی چگونه به پرسپولیس بازگشت؟


انصاری‌فرد درخصوص اینکه تغییر سرپرست تیم با خواست گابریل کالدرون صورت گرفته است یا خیر، اظهار کرد: نه چنین چیزی نیست و نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم.

امیدواریم ویلموتس روی ترابی و خلیل زاده تجدید نظر کند

او درمورد غیبت برخی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی گفت: به نظرم جای ترابی در تیم ملی خالی بود. از طرفی جای خالی خلیل زاده را در دفاع خیلی احساس کردیم. امیدواریم ویلموتس روی ترابی و خلیل زاده تجدید نظر کند.

مدیر عامل پرسپولیس با اشاره به حکمی که ایرج عرب (یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس) به عنوان سرپرست فدراسیون دو و میدانی دریافت کرده است، بیان کرد: این تصمیم وزیر است و سلطانی فر باید درباره این موضوع صحبت کند.

هیچ تعهدی از پیروانی گرفته نشده است

انصاری‌فرد درباره کرفتن تعهد از پیروانی برای حضور در پرسپولیس، تصریح کرد: چنین چیزی صحت ندارد و هیچ وقت چنین کاری را نمی‌کنیم. این شایعه بدی بود که سریع تکذیب کردیم. او اسطوره پرسپولیس و افتخاری ما است.  مشکلات درون تیمی را عنوان نمی‌کنیم، اما بحث لزوم تغییر وجود داشت که این کار را کردیم.


بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: پرسپولیس تیم بزرگی است/ پیروانی در زمره برترین‌های تاریخ پرسپولیس است


او درباره حامی مالی جدید باشگاه گفت: به زودی از حامی جدید رونمایی می‌کنیم. برای بچه‌ها و کادر فنی الآن صحبت کردم و دیگر مثل سابق مشکل مالی نخواهیم داشت.

منتظر پاسخ برانکو هستیم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پیرامون ماجرای توافق مالی با برانکو ایوانکوویچ، گفت: حالا باید او پاسخ بدهد. ما و او پیشنهادات خود را به هم دادیم و حالا منتظر جواب او هستیم. نگرانی وجود ندارد و این مشکل حل خواهد شد. اگر او شکایت کند ما دفاعیه خواهیم داشت، اما دوست نداریم با برانکو وارد دعوای حقوقی شویم.

او درمورد  تغییرات احتمالی دیگر در تیمش گفت: به مرور این کار صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: ناهار مشترک کالدرون با پرسپولیسی‌ها


انصاری‌فرد درخصوص توافق مالی با ماریو بودیمیر گفت: هنوز شکایتی از او نداشتیم، اما اگر این اتفاق رخ دهد با هم به توافق خواهیم رسید.

هواداران درباره بازیکن جدید صحبت نکنند تا بازیکنان فعلی دچار استرس نشوند

او درباره احتمال جذب بازیکن جدید گفت: کادر فنی باید به ما اعلام کند که در کدام پست‌ها بازیکن نیاز دارد. در نیم فصل اگر نیاز باشد، این کار را انجام خواهیم داد. فعلا بحث تغییر به دلیل نبود جا در لیست تیم وجود ندارد. هواداران این موضوع را مطرح نکنند تا بازیکنان دچار استرس نشوند تا در نیم فصل این کار را انجام دهیم. با  آریا برزگر (بازیکن تیم ملی جوانان) توافق کردیم و در آینده نزدیک با او به توافق نهایی خواهیم رسید.

او در پاسخ به این موضوع که آیا کالدرون از عملکرد جونیور برندائو راضی است یا خیر، اظهار کرد:  چند بار با کالدرون درباره جونیور صحبت کردم و او هم گفت که جونیور را می‌خواهد. او فعلا ۳ بازی کرده و امیدواریم در آینده خودش را بهتر نشان دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.