سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیاد استعداد‌های برتر و ارتقاء سطح ورزشکاران پایه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: میزبانی استان کرمان در المپیاد استعداد‌های برتر می‌تواند جایگاه خوبی را برای ورزشکاران پایه مان رقم بزند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان تنیس روی میز استان کرمان که با حضور فرماندار کرمان و رئیس فدراسیون در محل سالن شادروان کهنوجی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به رئیس فدراسیون، از بهرامی رئیس هیئت تنیس روی میز و همکارانشون در هیئت استان کرمان که مقدمات برگزاری این مجمع را فراهم کردند، تشکر کرد.

او از حضور پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران استان کرمان در این مراسم نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد: خداوند به همه توفیق دهد تا ورزش استان کرمان را به جایگاه اصلی خود برسانیم و روز‌های خوبی را برای ورزش استان درپیش رو داشته باشیم.

پاریزی از رئیس هیئت استان خواست: برنامه‌ها را به صورت منظم، با هماهنگی و دقت نظر با توجه به تقویمی که از فدراسیون ارائه می‌شود و تقویمی که در استان تدوین می‌شود پیش ببرند و توجه ویژه‌ای به ورزش پایه در این رشته باشند.

او گفت: میزبانی استان کرمان در المپیاد استعداد‌های برتر می‌تواند جایگاه خوبی را برای ورزشکاران پایه مان رقم بزند و این جایگاه کم کم می‌تواند ما را به سطح رقابت‌های کسب سهمیه المپیک نزدیک کند.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: از رشته تنیس روی میز هم ورزشکارانی را در اردو‌های تیم ملی داشته باشم و در سال‌های آینده بتوانیم با تلاش، برنامه ریزی و هدف گذاری برای رقابت‌های المپیک سهیمه کسب کنیم.

انتهای پیام/ب

همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان تنیس روی میز استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.