سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان قزوین

مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین از اجرای طرح تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و تعطیلات پایان هفته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: به منظور بررسی عملکرد و نحوه ارائه خدمات به مسافران در تعطیلات پایان هفته و اربعین حسینی، طرح بازدید مشترک ازتاسیسات گردشگری، مجتمع‌های بین راهی، واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، هتل‌ها و مهانپذیر‌های موجود در مسیر زائرین به سمت غرب کشوربه صورت ویژه آغاز شده است و تا هشتم آبان ماه ادامه دارد.

خزائلی افزود: در این بازدید‌ها مواردی، چون رعایت نکات بهداشتی، نحوه ارائه خدمات، کیفیت مواد غذایی و نرخ نامه‌های مصوب، سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و پروانه بهره برداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: همچنین در این بازدید‌ها علاوه بر ارائه راهنمائی‎های لازم، در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از هم استانی‌ها و گردشگران خواست در صورت مشاهده تخلف در این اماکن می‌توانند با تلفن رسیدگی به شکایات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شماره ۳۳۶۸۵۰۲۴ و دفتر انجمن حرفه‌ای واحد‌های پذیرایی استان به شماره ۳۳۶۵۵۹۸۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

اجرای طرح تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.