سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هروی: هدفمان کسب ۳ سهمیه کامل در المپیک است

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تمام تلاش کادر فنی و ملی پوشان این است که ۳ سهمیه کامل در المپیک پیش رو داشته باشیم.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشورمان برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان اسپانیا از یکشنبه هفته آینده ( ۲۸ مهر ماه ) آغاز و تا چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مسابقاتی که در اسپانیا برگزار می‌شود به عنوان هفتمین و آخرین رقابت کاراته کاران ما در سال ۲۰۱۹ به شمار می‌آید.

او تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم حضور موفقی در آخرین کاراته وان سال ۲۰۱۹ میلادی داشته باشیم و ملی پوشان کشورمان امتیازات لازم صعود به المپیک را از این مسابقات کسب نمایند.


بیشتر بخوانید: بازی‌های کاراته ساحلی جهانی/ شهرجردی و صادقی به قطر می‌روند


هروی افزود: پس از یک استراحت کوتاه، مسابقات جهانی ۲۰۲۰ برگزار می‌شود و تا اواسط اسفند ماه سال جاری ادامه می‌یابد. ملی پوشانمان پنج رویداد رقابتی در سال جدید میلادی برای کسب سهمیه المپیک خواهند داشت که شامل چهار لیگ جهانی مختلف و یک مرحله سری آ می‌شود که کاراته کاران کشورمان باید از این فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری حداکثر استفاده را ببرند.

هدف ما کسب سه سهمیه کامل در المپیک است

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در ادامه گفت: تمام تلاش کادر فنی و ملی پوشان این است که در پایان رقابت‌ها سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آوریم و سه سهمیه کامل در المپیک پیش رو داشته باشیم. یک شانس دیگر هم برای کاراته کشورمان وجود دارد و آن هم مسابقات فرانسه است که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود و ورزشکارانی که در آن رقابت صاحب مدال شوند به صورت مستقیم به المپیک راه می‌یابند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.