سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار ورزشی استان قزوین؛

والیبالیست تاکستانی راهی چین شد/باخت کاسپین در بازی خارج از خانه

اخبار ورزشی قزوین را در روز چهارشنبه بیستم و چهارم مهرماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز چهارشنبه بیستم و چهارم مهرماه، شاهد خبر‌هایی از والیبالیست تاکستانی راهی چین شد،مسابقات آمادگی جسمانی بانوان کارمندان دولت برگزار شد،مسابقات آمادگی جسمانی کارمندان دولت برگزار شد،باخت کاسپین در بازی خارج از خانه و سرپرست جدید هیات بدنسازی استان معرفی شدهستید.

والیبالیست تاکستانی راهی چین شد

فردین قلعه قوند پاسور تاکستانی که سابقه حضور در مسابقات والیبال جوانان و ملت‌های آسیا را دارد، برای شرکت در مسابقات المپیک نظامیان جهان راهی چین شد.

ملی پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های کانادا، هلند، کره جنوبی و پاکستان هم گروه است.

مسابقات المپیک نظامیان جهان در چین برگزار می‌شود.

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان کارمندان دولت برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی زیر ۳۰سال، سعیده ایراندوست از مدیریت درمان، در رده ۳۰ تا ۳۴سال، الهام طاهرخانی از مدیریت درمان، در رده سنی ۳۵تا۳۹ سال، ندا رحمانی از علوم پزشکی، در رده سنی ۴۰تا۴۴سال، مریم ستاری از علوم پزشکی، در رده سنی ۴۵ تا۴۹سال، از مریم خویینی‌ها از علوم پزشکی عناوین برتر رده مختلف را کسب کردند.

این رقابت‌ها در سالن شهید بابایی برگزار شد.

مسابقات آمادگی جسمانی کارمندان دولت برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در رده سنی زیر ٣٠، یونس کیایی از آتش نشانی، در رده سنی ٣٠-٣٤، رحیم رحیم لو از اداره ورزش، در رده سنی ٣٥-٣٩، روح اله سهرابی از آتش نشانی، در رده سنی ٤٠-٤٤، مجتبی زرابادی پور از اداره زندانها، در رده سنی ٤٥-٤٩، مرتضی خسروی از تامین اجتماعی و در رده سنی ٥٠به بالا احمد اسدی منش از مدیریت و برنامه ریزی عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت‌ها در سالن شهید بابایی برگزار شد.

باخت کاسپین در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال بزرگسالان کاسپین قزوین در هفته پنجم لیگ دسته دوم کشور در اهواز به دیدار فولاد نوین اهواز رفت و بازی با نتیجه ۲-۱ به سود تیم اهوازی به پایان رسید.

کاسپین هم اکنون ۴ امتیازی است.

سرپرست جدید هیات بدنسازی استان معرفی شد

طی حکمی از سوی ناصر پورعلیفرد ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ٬ سید سعید سلیمی به عنوان سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین منصوب شد.

سلیمی پیش ازاین بعنوان دبیر هیات استان فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.